• Wpisów: 130
  • Średnio co: 20 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 07:55
  • Licznik odwiedzin: 47 865 / 2678 dni
 
cosel
 
Z początku pozytywnie - przesyłka z Historicum.pl właśnie do mnie dotarła. No super. Co prawda mamy już ponad tydzień od złożenia zamówienia, ale widocznie tydzień dla niektórych to bardzo szybki termin realizacji zamówienia przedmiotów, które mają na stanie.
Niby wszystko dobrze, ale... zapłaciłam ekstra za dostarczenie mi tych promieni w tubie, by było super, ekstra, hiper bezpiecznie, a dostałam przesyłkę w... kartonie. Promienie były dodatkowo zabezpieczone dwoma kawałeczkami gąbki.
A specjalnie wysłałam e-mail z powiadomieniem, że dopłaciłam za przesyłkę w tubie. I nie, chodzi tu o pieniądze, ale sam fakt traktowania klienta, jak zła koniecznego i debila, który nic nie rozumie.
Proszę wybaczyć, ale mnie też trafiają się trudni klienci. Ponarzekam na nich pod nosem, ale nigdy, przenigdy nie potraktuję, jak śmiecia i kretyna, bo nikt na to nie zasługuje.
Jeden zadowolony klient przyjdzie jeszcze raz i przyprowadzi znajomego, a niezadowolony zrazi stu - i to jest święta prawda.

Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego sklepu, bo sobie jakieś żarty z ludzi robią.

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego